اضافه کردن آیکون به منو

افزودن آیکون به منو ها می‌تواند هم زیبایی به آن ببخشد و هم به کاربر در پیدا کردن و درک اطلاعات کمک بیشتری کند. برای اضافه کردن آیکون به منوها در قالب آسترا 2 روش وجود دارد.

  1. اضافه کردن آیکون و تنظیم آن به طور کامل با یک افزونه (روش پیشنهادی)
  2. اضافه کردن آیکون با افزونه ولی تنظیم آن به صورت دستی

تفاوت حالت اول با حالت دوم این است که حجم آیکون های کمتری در حالت دوم به سایت اضافه می‌شود و در نتیجه حجم و تعداد درخواست های سمت سرور کاهش میابد.

اضافه کردن آیکون و تنظیم آن به طور کامل با یک افزونه #

شما می‌توانید با استفاده از افزونه رایگان Menu Icons by ThemeIsle که در مخزن وردپرس موجود است به قالب خودتان آیکون اضافه کنید. با استفاده از این افزونه آیکون های زیر را می‌توانید در منو سایتتان استفاده کنید.

بعد از نصب و فعال سازی افزونه مانند شکل زیر به مسیر نمایش > فهرست ها بروید و از سمت راست Menu Icons Settings را باز کنید تا تمام آیکون های قابل استفاده به شما نمایش داده شود.

برای اینکه سایت شما سنگین نشود پیشنهاد میکنیم فقط قسمت هایی را که نیاز دارید فعال کنید. در انتتها روی گزینه save settings کلیک کنید.

حالا یکی از لینک های منو را باز کنید و از قسمت مشخص شده در عکس زیر گزینه icon را انتخاب کنید.

 

از بالای صفحه سمت راست میتوانید کتابخانه آیکون ها را انتخاب کنید.

 

اضافه کردن آیکون با افزونه ولی تنظیم آن به صورت دستی #

در این روش ما دو افزونه را در سایت نصب میکنیم که بتوانیم از کتابخانه فونت آیکون های آن استفاده کنیم.

Better Font Awesome #

قالب آسترا به طور پیش فرض از آیکون های Font Awesome پشتیبانی نمی‌کنه و برای نمایش آنها باید حتما از افزونه هایی استفاده کنید که کتابخانه Font Awesome را به سایت اضافه کنند. پیشنهاد تیم آسترا استفاده از افزونه Better Font Awesome است.

المنتور پرو #

اگر از افزونه المنتور پرو استفاده می‌کنید ، این افزونه میتواند کتابخانه فونت های Font Awesome را نیز به سایت شما اضافه کند. کافی است مانند شکل زیر به مسیر المنتور > تنظیمات > پیشرفته بروید و بارگزاری پشتیبانی Font Awesome را فعال کنید.

استفاده دستی از تگ Font Awesome #

بعد از اینکه کتابخانه فونت ها به سایتتان اضافه شد به سایت Font Awesome بروید و از کتابخانه 4.7 یک فونت انتخاب کنید. از قسمت نمایش فونت ، تمام تگ <i> را کپی کنید.

آن را در پیشخوان وردپرس > نمایش > فهرست ها قبل از شروع متن قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا