تنظیم لوگو و favicon در قالب آسترا

قالب وردپرس آسترا به شما این امکان را می‌دهد تا محتویات بنیادی سایت مثل لوگو ، فاوآیکون favicon و عنوان سایت را تغییر دهید.

تنظیم لوگو #

برای تنظیم لوگو در قالب آسترا (نسخه رایگان و حرفه ای تفاوتی نمی‌کند) مراحل زیر را طی کنید.

وارد پیشخوان وردپرس شوید. سپس به قسمت نمایش > سفارشی سازی بروید.

در صفحه جدیدی که برای شما باز می‌شود باید به قسمت سربرگ > مشخصات وبگاه بروید.

در قسمت لوگوی وبگاه می‌توانید لوگوی سایت خودتان را عوض کنید.

 

 

پهنای لوگو: در صورت نیاز بعد از انتخاب کردن عکس لوگو می‌توانید پهنای لوگوی خودتان را نیز تغییر دهید.

لوگوی متفاوت برای دستگاه های رتینا: دستگاه های رتینا دارای رزولوشن بالاتری هستند و به همین خاطر بهتر است لوگویی که برای این دستگاه ها انتخاب میکنید دارای رزولوشنی دو برابر رزولوشن عادی لوگوی شما باشد.

لوگوی متفاوت برای دستگاه های موبایل: ممکن است نیاز داشته باشید برای موبایل از لوگویی متفاوت استفاهد کنید که در این قسمت میتوانید آن را نیز تنظیم کنید.

تنظیم فاوآیکون #

هنگامی که لوگو سایت را تنظیم کردید اگر در همان صفحه کمی به پایین تر بروید از قسمت آیکون وبگاه می‌توانید لوگو فاوآیکون یا نمادک سایت را نیز تنظیم کنید. این آیکون باید مربعی و ترجیحا در سایز 500*500 پیکسل باشد.

فاوآیکون یا نمادک سایت در بالای مرورگر اینترنت شما نشان داده می‌شود.

تنظیمات اضافه #

اگر از قسمت آیکون وبگاه کمی به پایین تر حرکت کنید قسمت عنوان سایت و معرفی کوتاه وبگاه را نیز مشاهده می‌کنید.

عنوان وبگاه #

عنوان سایت برای موتور های جست و جو مانند گوگل اهمیت زیادی دارد و معرفی کننده سایت شما است. معمولا اسم برند در این قسمت نوشته میشود و توسط وردپرس در کدهای سایت قرار میگیرد. نکته مهم این است که نیازی به نمایش این عنوان در سایت به صورت مستقیم قرار ندارد.

نمایش عنوان وبگاه: عنوان وبگاه را در داخل منوی سایت شما نشان خواهد داد. اگر شما لوگو ندارید و میخواهید منوی سایت خالی نباشد پیشنهاد می‌کنیم تیک نمایش عنوان وبگاه را بزنید.

معرفی کوتاه وبگاه #

این قسمت به طور پیشفرض توسط وردپرس با جمله “یک سایت دیگر با وردپرس” تکمیل شده است. حتما محتویات این قسمت را حذف کنید و با یک توضیح مناسب و کوتاه راجع به هدف سایت خودتان بیان کنید.

نمایش معرفی کوتاه وبگاه: اگر تیک این قسمت را بزنید معرفی کوتاه در سایت نشان داده خواهد شد. در اکثر موارد نیازی به تیک زدن این بخش نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا